22 sierpnia 2014

MOJA DRUGA PASJA :) i nieco o sobie .


 Witajcie moi drodzy! :)
Już od dawna planowałam taki luźniejszy post. Pomyślałam,że warto powiedzieć coś o sobie.  Moi nieliczni czytelnicy znają mnie tyko jako osobę,która uwielbia książki. Owszem- ale mam też drugą, wcale nie mniej ważną pasję,a mianowicie RYSUNEK. Rysuję ołówkiem - głównie portrety,kolorowe prace mi raczej nie idą ( co możecie zobaczyć poniżej). Nie idzie mi też rysowanie mężczyzn,ale pracuję na  tym ! XD Jestem samoukiem i rysuję od roku. Pomyślałam,że taki post będzie doskonałą okazją  byście poznali mnie lepiej i bym mogła pokazać moją twórczość. 
ZAPRASZAM! :)


Na wstępie przepraszam za jakość zdjęć - były robione kartoflem. Zrobiłabym też lepsze zdjęcia poszczególnych prac,ale niestety - wiszą  teraz grzecznie na wystawie i jeszcze trochę powiszą,więc posiłkowałam się na tym co już mam. 




Ogólny "zbiór" tego co tam nabazgrałam... :)


 Pierwsza praca pastelami na dużym formacie ( A3)







Wyjątkowo nieudany rysunek Peeta'y  i Katniss  w scenie z WPO,gdzie przewracają się na śnieg. To była jedna z pierwszych moich prac. Mały portret Katniss jako Kosogłosa możecie zobaczyć na drugim zdjęciu od góry,po lewej stronie :)


 Lana del Ray- uwielbiam jej muzykę  *.*


No i 10 zupełnie przypadkowych faktów o mnie :
1. Nie cierpię matematyki,ale uczę się jej w rozszerzeniu ( WTF?)
2. Byłam tzw. "urodzona w czepku" ( IF YOU KNOW WHAT I MEAN )  i lekarz powiedział,że  to zdarza się rzadko i będę miła szczęście w życiu. No cóż.. poniekąd miał rację XD.
3.  Uważam że jestem za chuda ( bo jestem!) i chcę przytyć... ale mi nie idzie,mimo że jem tonami :D
4. Gdy byłam mała, byłam platynową blondynką,a  teraz włosy ściemniały mi do kasztanowego koloru.
5. Słucham głównie muzyki alternative, jakiegoś "lżejszego " rocka i czasami popu .
6. Zawsze po przeczytaniu książki oglądam ekranizację ( jeśli jest).
7. Jestem bardzo pedantyczna.
8. Wszystko dokładnie planuję i organizuję. Raczej nie dla mnie spontaniczne decycje,co mnie bardzo denerwuje bo chiałabym być spontaniczna :)
9. Uwielbiam bez-  to mój ukochany kwiat <3
10. Lubię uczyć się niemieckiego

I to wszystko. Byłoby fajnie gdybyście ocenili moje prace i napisali,czy któryś z faktów powtarza się też w waszym przypadku ;).

POZDRAWIAM! 

31 komentarzy:

  1. Przepiękne są! Wielkie gratulacje talentu! Nie sądzę, żeby mężczyźni Ci źle wychodzili, wow... Ta pierwsza praca - pastelowa księżniczka, czy jak ją nazwać, przepiękna. Wielkie oklaski ;) ja niemca nie cierpię:P i matmy też nie! A gdybym nie miała skłonności do tycia tak jak Ty, to bym chyba objadła wszystkie sklepy w okolicy :D i chętnie dowiedziałabym się, co konkretnie miał na myśli lekarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Uwierz mi - już objadłam wszystkie sklepy w okolicy ! Nic się przede mną nie ukryje :P A co do pana lekrza - urodziłam się "w czepku" co znaczy ,że tak no... Ze wszystkim w czym pływałam w brzuszku. :D To zdarza się bardzo rzadko i przesądnie mówi się,że takie osoby bedą miały ogromne szczęście w życiu :) Taka moja... historia.

      Usuń
  2. Ja też się interesuję rysunkiem :)

    http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie rysujesz ;3
    Masz talenta dziewczyno!

    szalona-zuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. omg *.* jakie świetne ♥
    pięknie rysujesz : )
    http://justyna-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję talentu. Sama kiedyś próbowałam coś tam malować i rysować, ale niestety zbytnio mi to nie wychodziło, dlatego dałam sobie z tym spokój;) Zazdroszczę też nie posiadania skłonności do tycia. Ile ja bym dała za to, żeby jeść wszystko na co mam tylko ochotę i nie widzieć przybywających kg na wadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile ja bym dała żeby tyć jak normalny człowiek. I tak źle i tak nid dobrze XD. A co do rysowania to próbuj! Ja też chciałam zrezygnować,zdołowana zdjęciami genialnych rysunków w internecie - ale postanowiłam popracować i tak do tej pory się udoskonalam :) Warto robić to do czego nas ciągnie.

      Usuń
  6. Śliczne rysunki, masz talent. Pytanie z ciekawości: Jakimi ołówkami najbardziej lubisz pracować? :) A co do faktów: również jestem strasznie pedantyczna, nie jestem spontaniczna i lubię się uczyć niemieckiego (ogólnie lubię poznawać języki obce) :) Świetny blog, będę tu zaglądać! I śliczne tło :D

    http://poetyckie-przemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Najbardziej lubię rysować ołówkami
      KOH-I-NOOR. Od samego początku moja ulubiona firma. Do cieniowania używam tych najbardziej miękkich. :) A co do faktów... No patrz- ile nas łączy :P

      Usuń
  7. Jejku ślicznie rysujesz :) Ja tak samo tylko ołówkiem, ale planuję rozpocząć naukę malowania farbami. Tylko farby, które sobie upatrzyłam są dość drogie i muszę trochę ubierać :)
    http://swiat-roni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten sam dylemat. Nimo wszystko wolę ołówki i kredki- są bardziej precyzyjne ;)

      Usuń
  8. O matko jak ślicznie rysujesz *.*
    zapraszam do mnie ;)
    http://rakonapisze.blogspot.com/
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rysunki są po prostu cudownee...
    Naucz mnie tak !
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobieto, mój Mistrzu!
    Masz talent! Pielęgnuj go! Przecudowne rysunki ! :') *O*
    Zostaję u Ciebie na dłużej i szybko mnie stąd nie wykopiesz :D
    Obserwuję :)

    Pozdrawiam!
    http://kingasmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niezmiernie mi miło :)

      Usuń
    2. Jeju zazdroszcze talentu, naprawde. :(
      Kiedyś próbowałam ale niestety za bardzo się denerwuje i jak mi nie wychodziło to poprostu wyrzucałam prace. ._.
      Super rysunki, obserwuje. ;)
      http://karasu0.blogspot.com/

      Usuń
    3. Moje pierwsze prace też były dalekie ideału i też byłam sfrustrowana i wyrzucałam. Ale potem było już tylko lepiej :)

      Usuń
  11. Pięknie rysujesz! Super blog! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie rysujesz!
    Pierwszy raz odwiedzam Twój blog i naprawdę mi się podoba.
    Skoro interesujesz się literaturą, chciałabym serdecznie polecić Ci książkę którą ostatnio czytałam. "Krabat", autorstwa Otfried'a Preussler'a. Uwierz mi,książka jet absolutnie niezwykła. Magia, i klimat, z jakim nie spotkałam się nigdy wcześniej. Jeśli miałabyś kiedyś czas, przeczytaj.

    http://wiecznybrakczasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zapoluję na tę książkę . Dziękuję za polecenie :) i za pochwały ;)

      Usuń
  13. Twoje rysunki są przepiękne, naprawdę! Marzę o tym, by kiedyś tak rysować, a teraz mi głupio patrząc na moje prace. Może kiedyś się uda?
    +obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też głupio jak widzę prace innych. W porównaniu innymi to istna amatorka. Ale jeśli daje mi to radość to nie przestanę ! :)

      Usuń
  14. Niestety ja rysować nie umiem, ale Twoje rysunki są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo. :) To mnie bardzo motywuje :)

      Usuń
  15. Śliczne rysunki! Sama kiedyś dużo rysowałam, lecz nie wychodziło mi to tak dobrze jak Tobie! :)
    Też jestem molem książkowym, uwielbiam czytać. Też nie lubię matematyki i też mam z niej rozszerzenie (biol-chem + rozszerzona matma - po prostu marzenie<3 ), ale czemu nie wykorzystać faktu, że ją umiem i rozumiem? :D
    Fajnie piszesz, więc obserwuje ;) a nóż jakaś recenzja mi się spodoba i pobiegnę po tą książkę do biblioteki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty chociaż ją rozumiesz,a dla mnie nauczenie się czegokolwiek z matemtatyki to istna katorga :D Dziękuję za komentarz, ;)

      Usuń
  16. Paulina Ty masz niesamowity talent!!! Piękne rysunki, dziewczyna ze skrzypcami i następna w kolejności baletnica absolutnie mnie zachwyciły! :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej info tu: http://przezstrony.blogspot.com/2014/09/wati-wati-da-fuck.html

    OdpowiedzUsuń