8 listopada 2014

NOWE RYSUNKI + trochę prywaty

Witam!

W dzisiejszym poście chciałabym Wam  zaprezentować moje ostatnie prace,jako że nie mam czasu na  napisanie pożądnej recenzji...
Musicie mi wybaczyć jakość zdjęć,robiłam pierwszym lepszym ziemniakiem.Każde zdjęcie można powiększyć klikając na nie.

WSZYSTKIE RYSUNKI ,będziecie mogli zobaczyć w zakładce "rysunki" na górze bloga,do czego gorąco zapraszam i proszę o ocenę ;)



Tutaj pierwsza lekcja rysowania z 6-letnią siostrą.  Aż się serce raduje gdy sobie maluję,a ona przystawia krzesełko,bierze karteczkę,robi sobie szkic,a następnie wszystko zamazuje ołówkiem,żeby to rozmazać,a potem zetrzeć <3 Moja krew! :D 
Ja zaś postanowiłam wziąć się w końcu za rysowanie ciała,specjalizuję się w portretach i nadeszła pora na wstęp do rysowania proporcji.



Tutaj widziecie zamównienie na portret mojej koleżanki. Bardzo jej się spodobał ;)



  A tutaj fragment mojej pracy na konkurs szkolny...  W dwóch wersjach-z flashem i bez.
Od razu chcę zaznaczyć że nie miało to być realistyczne a po prostu rysunkowe,a wręcz przerysowane,bo to tylko plakat,dlatego błagam- nie doszukujcie się nieścisłości  w proporcjach,które tu nastąpiły :D Rysowałam pierwszy raz z wyobraźni,na ogromnym brystolu,suchymi pastelami.  Taka tam panna młoda,o krzywym ryjku. Ale wbrew pozorom jestem zadowolona,bo to było zupełnie nowe doświadczenie. Wcześniej rysowałam tylko na A4,ołówkiem i z przypatrzenia.



Ostanio nie mam na nic czasu... Kompletnie. Przychodzę do domu,wieczorem,uczę się do 2 w nocy,wstaję o 5.00. Ciężko jest,ale obiecałam sobie że nie będę zbytnio narzekać. Dlatego wyczekiwałam tego weekendu z utęsknieniem. Ale spokojnie! Żeby nie było tak fajnie musze ogarnąć cały dział programowania z informatyki i całą mapę hydrologiczną świata- eh.. te zatoczki,cieśniny,morza. Fascynujące! A tak na poważnie to lubię geografię i nie przeszkadza mi to że trzeba mieć mapę świata w jednym palcu,bo bez tego sobie w życiu nie poradzę,a z atlasu nie będę mogła w dorosłym życiu skorzytać xD No dobra,prawdą jest tylko "lubię geografię" :D
Wszystko idzie mi dobrze,oprócz matemtyki,którą jestem totalnie załamana. Ale olać to... Niedługo skończę tą okropną szkołę i będę studiować to co mnie najbardziej interesuje.

A wy co studiujecie/studiowaliście/lub będziecie studiować?



 A co mi tam! Zarzucę zdjęcia totalnego chudzielca na tle pięknej,polskiej jesieni :)

Pozdrawiam!

32 komentarze:

  1. Ukończyłam nauki ekonomiczne. Chciałabym choć w 5% tak rysować jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chociaż w 5 % tak jak inni ;P xD Za kazdym razem jest ktoś lepszy i to jest dobijające. :D Ale trzeba się doskonalić ;)

      Usuń
  2. Pierwszy rysunek genialny! Ja już powoli kończę studia rachunkowe, mm normalnie brzmi ciekawie jak cholera :P

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie rysujesz bardzo mi się podoba :) dziękuję za udział w mojej zabawie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie rysujesz !
    Mi jeszcze daleko do studiów :)
    Pozdrawiam :)

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rysunki :)
    Chudzielcem to jestem ja :) a ty to istne cudo :)

    style-of-katy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oj... Bez przesady :3 Taki ze mnie wieszaczek. Co jest odwrotnie proporcjonalne to ilości pokarmu jaki pochlaniam :D

      Usuń
  6. Jakie piękne rysunki!
    Ja skończyłam europeistykę, specjalizacje: zarządzanie projektami europejskimi i bezpieczeństwo publiczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju... Nie zajedź się na śmierć dziewczyno. Musisz spać :D
    Rysunki bardzo ładne. Szczególnie ten z kobietą z odsłoniętymi plecami. Świetnie ci wyszedł. Ja jestem w 3. klasie LO więc studia dopiero przede mną. Jeszcze nie jestem pewna gdzie się wybiorę.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz talent :) Cudne rysunki :)
    Zdjęcia również bardzo fajne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie rysujesz :) Też chciałabym dostać swój portret :D Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne rysunki :) I bardzo ładne z Ciebie dziewczę :)
    Ja już po studiach jestem, po kierunku Fizyka techniczna/medyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne szkice!
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveawaywygraj-plaszczyk_15.html

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie rysujesz ;)
    http://teamparisgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz talent! Pięknie rysujesz!

    OdpowiedzUsuń
  14. masz talent, piękne są te Twoje rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do studiów to mi jeszcze daleko, więc nwm co będę studiować. Ładne rysunki, pierwszy świetny *.* Ja też specjalizuję się w portretach, ale nie ograniczam się tylko do tego :)

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. masz talent ;) ja też chciałabym tak rysować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygrałaś rozdanie !! - Szegóły u mnie na blogu :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. masz talent do rysowania. Śliczne portrety! Ja też rysuję ale teraz jakoś zaprzestałam, być może wróce do tego jak najdzie mnie wena... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już sama nie wiem co ładniejsze, twoje rysunki czy Ty sama ! Masz bardzo ładny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie nie... Uśmiech to mój wielki kompleks. Dlatego nie uśmiecham się szeroko,ani nie otwieram ust do zdjęć. :))

      Usuń
  20. Ślicznie rysujesz :) powinnaś częściej i więcej! ;) a na zdjęciach wychodzisz super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow jestem pod wrażeniem *.*

    ♥ Zapraszam do obserwowania i komentowania ♥
    ula-ulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne rysunki! Zwłaszcza ten portret. :) I na zdjęciach też wyszłaś super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Obecnie brakuje mi nawet takiej jesieni. ;]

    OdpowiedzUsuń