19 października 2014

Małe problemy techniczne

Jak widać na blogu zamiast obrazów same znaki "zakaz wyjazdu". :P Mam małe problemy techniczne z blogiem. Podczas sprzątania galerii usunęły się obrazki tworzące szablon i tak o to na blogu jest goło... :(  Najbardziej martwi mnie zakładka konkursy,która ... ZNIKNĘŁA?! Można się tam dostać wpisując w przeglądarkę bezpośrednio link:  http://moje-poczytajki.blogspot.com/p/konkursy.html

Mam nadzieję że chwilowe problemy niedługo miną,a za utrudnienia przepraszam.:)

EDIT: Zdaje się że problem minął,co bardzo mnie cieszy. Pozdrawiam też Piankę z bloga
http://piankaofstyle.blogspot.com/ która pomogła mi się uporać z problemem. Dziękuję :))

18 komentarzy:

  1. Wszystko będzie dobrze :)
    Zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam taką nadzieję. Boję się że osoby,u których brałam udział w konkursach mogą nie dopatrzeć się banerów :/ Całe szczęście link jest aktywny i mam nadzieję że u innych działa.

      Usuń
  2. Poczekamy cierpliwie, nie martw się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak miałam ;d Ale na szczęście już sobie naprawiłam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, współczuję :( powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za pozdrowienie :) Przepraszam za błędy techniczne, które tutaj się zdarzyły. No, ale naprawiłam to i więcej się to nie powtórzy. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania rajstopy :) dziś kończy się konkurs, a jest duża szansa na wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdarza się ;) Z pewnością zaraz wszystko przejdzie ;)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wczoraj miałam jakieś problemy ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Miejmy nadzieję, że wszystko wróci do normy! :)
    Pozdrawiam! :)
    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ♡ dobrze, że już wszystko jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też kiedyś robiłam przemeblowanie blogów bo obrazki zniknęły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że już wszystko gra. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że już wszystko wróciło do normy :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za wzięcie udziału w konkursie :)
    ale trzeba było wkleić ten baner: http://4.bp.blogspot.com/-
    Nnk7KfEhEpA/VFiOZpqKUwI/AAAAAAAABc4/auYAmaefBN0/s1600/8c2f463a887bf9956517ee3cd2da199d_500.jpg
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Już widzę, że wszystko w normie :) To dobrze, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń